va fan.

för det första jag kollar aldrig på melodifestivalen , men tog mig tid att göra det idag. och fan vad det är värdelöst.

OCH FAN VAD JAG HATAR ERIC SAADE,
jag menar va fan äre här för skit ? tror han att han är sexig för han sitter på en stoljävel och har en kåtblick åt alla 13åriga flickor som skriker efter honom? Va fan... Ne de va inte de  jag skulel skriva, jag skulel skriva om låten, va fan ? det är ju samm ajävla skit hela jävla låten , samma sak med dannys ! tjat tjat tjat, popular popular popular popular popular , ja ja ja vi vet att du är dålig skit jobbig med ditt jävla tjat om att du är populär...ja bland 13 åriga små fjortistjejer, ja vi vet :) och danny, oj oj oj.. samma skit.      Tycker däremot Swingflys låt Me and my Drum va bra, har hört dne innan och visste inte att dom va med i melodifestivalen, och va fan vann inte dom för ? :O:O:O:O dom är kända i hela världen ? och så kommer vi med någon jävla skitfjant och tror vi kommer vinna. ojojoj..... DÖDA MIG SNÄLLA... ja som sagt nu tycker ju vi alla olika, det här är vad JAG tycker, och jag skiter fullständigt i vad ni andra tycker :) så nämn det inte äns :)   Bye bye sweeties :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0