torsdag 10 mars

ja det kan ju kanske va kul och träna, ni borde testa bodypump om ni inte har gjort det än, för ja visst det kan ju kanske se lite kul och och verka lite kul när alla gör exakt samma sak samtidigt, kanske till och med ser lite fjolligt och enkelt ut. Men det äre icke sa nicke, för det är inte ett dugg kul, för det brännar i hela jävla benen och armarna!   men det  känns att man har tränat iallafall det är väl huvudsaken och att det blir någon förändring någon gång, så testa det! imorgon kör vi på det igen, jag och amanda. ska bli himla kul med träningsvärken efter idag.
GOD NATT , nu ska jag ta mig en duschjävel och låta mina muskler, eller allt mitt fett få vila för det är helt slutkört nu!

kolla bara vilken mesig bild jag hitta på det. och vad äre för lila jävla plattor dom har ? aldrig sett maken till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0