Dag 3

Mina föräldrar
Ja mina föräldrar är gammla, ganska iaf. Den ena är 50 år och den andre 47. Dom har fyra barn, ja som är mina syskon. Dom har varit tillsammans i över 30 år och levt ihop :) vet int exakt hur många men mer än 30 iallafall.
Min pappa heter Tommy och min Mamma heter Susanne, dom är faktiskt inte gifta, enbart bara förlovade som dom blev för kanske 5 år sen lite mer kanske. Jag håller inte så stor koll på det eftersom jag va ganska liten och ointresserad trotsig skitunge förut :) Jag älskar mina föräldrar, har haft tider då det varit helt uppochner, men jag älskar dom oavsett, nu är allt bättre och jag kommer bra överräns med mina förläldrar och det känns helt underbart.
Jag vet att dom alltid kommer finnas för mig och stötta mig i mina val, dom är underbara.

Ni kan ju gissa vem som är äldst, haha syns ju nog ganksa väl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0