dag 2

Min första kärlek
Min "första kärlek" va nog en pojke vid namn Robin, men jag anser att jag var för liten för att veta vad riktig kärlek var, eftersom jag enbart va 11 år när jag va kär i honom. Så jag tar min nuvarande pojkvän och den ända jag haft, han är min första riktiga kärlek.Min första kärlek och jag hoppas min ända, är 21 år och helt underbar, han bor i finspång. jag älskar honom så otroligt mycket, och han är min ängel. Han gör mig så himla lycklig och det är så jag tycker kärlek ska vara.
Love doesn't need to be perfect, It just needs to be true.

ser kanske lite fel ut att han sitter med shotglas och öl och allt vad det, haha
men misstolka det inte , han är underbar
.



Kommentarer
Postat av: 1337

Sicken snygging!

2011-01-12 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0