2011

Ja GOTT NYTT ÅR , säger jag lite sent efteråt haha, men jag va så himla trött igår så jag satt inte alls vid datorn.
Men jag hade iaf en underbar nyår, vi lagade god mat, helt otroligt att den blev god, när inte ungnen funka och vi fick steka kroketterna och allt :D Men det var ju jag sjävl som lagade maten så klar den blev god ;) haha Sen spelade vi spel och prata och hade skit kul, sedan drog vi upp musiken rejält och röjjde löss, kom ett par till lite senare och var trevliga med oss. Sen bar det ut till raketerna, dock vet jag iten men det blev inte att jag såg dom speciellt, men helt säker på att de va fina, sen kila vi hem till jessicas föräldrar och röjjde lit emed dom, haha sen efterfest i lokalen igen , då va det lite mer folk helt plötsligt och knappt en jävel jag kände, men det va trevligt, jag somna runt 4 va så jävla trött men gick itne sova ändå eftersom det va typ 5 st som låg och snacka och gapa hela natten haha ;)
Hoppas ni har haft en underbar nyår ni med :D lägger upp en annan bild på hur jag såg ut lite bättre om jag hade någon senare när jag fått bilder ifrån jessica :)

blev denna bild, ENBART för jag tyckte det ser lite kul ut att elvira och
jag blunder lite halvt och ser helt borta ut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0