12 januari

Ne, nu orkar jag inte med dom här "dag 1,2,3,4,5 osv" :) så jag slutar men kan ju ändå säga att jag åt köttbullar idag, det var gottans. Men nu har jag suttir i ett par timmar och kollat på resor till Thailand och letat efter en systemkamera, och jag blir galet sugen och jag vill så gärna dit, och den där systemkameran vill jag så gärna ha med, Canon eos 550D heter den jag har blivit väldigt sugen på. Jag är ju fattig student så jag har ju knappast råd med något av det, men jag ska spara och sommarjobba men det räcker ju tyvärr inte till båda. Så jag hoppas verkligen jag får den när jag fyller år sen i maj.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vill också ha en ny kamera.

2011-01-13 @ 11:02:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0