3 februari

Som vanligt är jag seg med att uppdatera, men jag har varken en intressant liv eller något intressant att skriva om :) Men tänkte ändå påpeka att jag är sjuk och ligger och hostar som en jävla idiot. Det känns väl kanske sådär eftersom det är skolfest imorgon (åh vad liten jag känner mig nu när jag säger skolfest) så är väl inte så himla kul att vara sjuk då. Så än så länge ligger jag hemma och käkar frukt och dricker smoothies kollar tv på allt skit som går om och om och om igen, kollar även igenom bilder sen i sommras och hitta en söt på mig och underbara Emma ! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av av ett till tandsmycke utsedd! Kika in din mail eller tävlingsinlägget ifall just DU vunnit!

Har du inte vunnit så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna tandsmycket :) Så fort 50 pers deltar startar en ny omgång! Eftersom du redan gillat på facebook så behöver du bara göra ett nytt blogginlägg om tävlingen och länka till mig :)

Skicka sen en kommentar att du är med och din länk!

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-5-vinn-tandsmycke.html#comment



2011-02-04 @ 10:41:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0