17 februari.

Jahop, var alla hjärtans dag i måndags, hoppas alla hade en bra dag. Jag va med min älskling på badet och relaxade lite, haha. Sen gick jag och köpte en vit prinsesstårta med hjärta och ros på , (FAN VA DYR DEN VA för en tårtjävel), och en stor röd ros till min älskling. Och jag som är galen i glass fick en Ben & Jerry's glass, och en fint svart armband med silvriga berlocker på av min sötis.

Igår va vi uppe vid badet med skolan/klassen. Vi hade livräddning o skridskor. Gick kanon, förutom skridskorna då...
och imorgon ska jag troligtvis ta med min älkslade systerdotter Freja till badet, älskling kanske följer med mig. så har badat 3 gånger den här veckan isf, och jag är fett torr, kliar på hela huden aj aj.

IDAG fyller även min andra systerdotter, lilla Isabell 1 år !

söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0