11 februari

Idag gav jag mig icke iväg till skolan, hade så ont i halsen och fick ungfär 0,00000 liter luft i mina lungor så jag stanna hemma. Min kära syster skulle kommit hit över helgen med barnen, men hon va sjuk så det blev inget med det. Så istället ska jag spendra min kväll med saknade Emma, ska äta massa mat!! haha.... spela lite, ha en myskväll helt enkelt, OCH får inte glömma att vi ska invåga min pulka nu när dte äntligen är massa snö på backen igen :D . Men först ska jag laga tacos tills mamma och pappa kommer hem och sen ska jag och mamma göra Pannacotta och chokladmousse, MUMS säger jag till det !

gud vad fint det skulle va om jag hade såhär gröna ögon i verkligheten!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ayeeee heting! Ditt nummer'''

2011-02-12 @ 15:27:32
Postat av: Snjus

Ser ju lite av tutten typ..........

2011-02-12 @ 15:44:14
Postat av: Anonym

gud vad du är rolig andreas .............

2011-02-12 @ 18:01:42
Postat av: Anonym

Förstår inte det roliga, men ja jag är rolig :)

2011-02-12 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0