tjenare jessica

tjenare bloggen och alla andra stora fans.
vilken kanon till kusin jag har. fick skriva av lite grejer från svenskan så jag inte har lika mycket att göra. Söt <3
nu hänger jag skolan bara för att.. jag är bäst. var och träna igår, fick även med mig ANDREAS upp. :O KORS I TAKET x77777.. iaf nu blire hårdträning och nyttigt. jag skulle ju vara beach 2011, men har inte kommit så långt på vägen än hehe :D måste även ta igen all amina förbaskade rester i svenskan så jag får ett bra betyg i slutet nu då :) annars så händer inte ett skit i mitt tråkiga liv som vanligt ? :D

Käka en köttbullemacka nuss, fett god. men när jag hade pejjt min så la dom fram en ny med mycket mer köttbullar på. bajs på dom!

går ju inte ha bilder. så blir ingen bild SORRY !! :)

puss och kyss och kisses och allt . <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0