hatt = stilig dam

Här sitter jag och pluggar med med älskling. Känner mig jätte duktig faktiskt. Och det är skönt att bli klar med saker.
Iaf, Rätt som det är kommer mamma med någon gammal hatt från min gammelmormor. Den gilla jag lite granna. tycker den sitter bra här på mitt huvud. Det är stiligt med hatt.

ne nu måste jag stänga av datorn, innan min pojke blir helt galen på mig. Eftersom han tjatar om att jag ska stänga av min dator annars pajjar den snart, Sprängs typ. för har ingen fläkt den är pajj så då blir datorn vääääligt skit varm :((

Tummen ner för att han tjatar. och för den går sönder snart :(


Tummen upp för jag är duktig och pluggar ! (y)

Sweet pictures.....

Bye bye bitches !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0