:)))

Ja eftersom min blogg är så förbannat jävla känd så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för jag inte har uppdaterat 10 gånger varje dag på en vecka nu. Hoppas jag är förlåten. Jag va ju hos Emely och hade en jätte trevlig helg faktiskt :) Höjden va nog när hennes kompis frågade "brukar emely fisa framför dig?" ja svarar jag och så släpper hon sig en fis och fortsätter prata som ingenting. haha vilken tjej alltså. Jag har också hjälpt min pappa hela helgen med att byta däck och att klyva resten av all ved. det blev ju inte lite ved iaf. Har även räddat 10 fjärilar typ också.. haha.

Och idag var jag i stan med mamma pappa och bror. Min mor köpte mig ett par nya träningbyxor, ett par långa. och min far köpte mig ett par nya tränings/löpskor, easytone. Dom är verkligen sjuk sköna att gå i . Jätte mjuka, så hoppas dom är lika sköna i att springa i efter en längre sträcka. Tack så mycket <3 :) Imorgon åker jag till min älskling, tror jag. Som jag inte träffat på länge nu. Guud vad jag längtar efter han. Nu ska jag hålla käften och sluta babbla och gå och sova :) Natti natti

emely och jag. söta.

det är väl så det ska se ut eller ?

Kände även att det va väldigt härligt väder någon dag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0