.

Hade tänkt att jag skulle visa vad jag köpte i stan, men fick inga bra bilder så visar jeansen bara.
Och gud vad jag letade efter en vinter jacka men inte hittade jag någon, jag blir helt galen måste hitta en snart annars kommer jag frysa galet mycket i vinter! Men förutom det hade jag en jätte trevlig dag i stan med mamma, pappa , bror och kära Jessica :) Varit och myst hos bästa sötnos hela helgen, det är helgens största plus !

Nu sitter jag här i myskläder, dricker te och pluggar på mitt elprov jag ska ha imorgon, vilken tur att det är bland det allra enklaste, kanon. och jag lovar att fixa någon header snart, Jessica får hjälpa mig med det jag är ju totalt värdelös på sånt haha! måste städa mitt rum ser ut som ett BOMBNERSLAG, det gillar inte min mamma hihihi (a)


bild på mina mumsiga lår....ja eller jeansen, sen min mysiga mys, mys, mys någonting nu iaf, jag menar sockar... det kan ingen säga att det inte är mysigt!




ja mina fina elböcker, enklaste saker som sagt,
tack och lov för de,förra veckans prov fatta jag nada av! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0