Snö

Imorse när jag vakna och kolla ut genom fönstret var det helt vitt på backen.
snön är här! men ändå kanske lite för tidigt ännu, den kunde ha väntat till slutet av november iallafall.
Man hinner ju faktiskt bli lite trött på den innan Julen tyvärr. Men annars så tycker jag det är fint och mysigt med snö.

Hade svenskaprov idag, och jag som hade glömt bort det helt. Men det gick faktiskt väldigt bra.
Imorgon ska jag åka till stan med min mor och far faktiskt haha :)
Underbara Jessica följer med också, jag måste verkligen hitta ett par jeans och en vinterjacka.


söta som socker, som alltid!

Kommentarer
Postat av: jesca

vi hade kul :D <3

2010-10-23 @ 20:31:10
URL: http://jeaoussiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0