Pumpaaa!

Igår var jag hos min syster och mina älskade systerdöttrar Freja och Isabell!
Jag och Freja gick ner på centrum för att leta efter en pumpa, och så förbaskat så hitta vi ingen, dom var så himla små, som små äpplen nästan haha. Men så gick vi till B-hallen istället och där stod en ganska lagom stor pumpa, den sista! VILKEN TUUUR............. tyckte vi.
Sen traska jag hemmåt med en barnvagn och en stor pumpa i högsta hugg,!
Sen när vi kom hem var det bara att börja gröpa ur den förbaskade pumpan, haha och lilla Freja tyckte det va så äckligt där i så hon våga inte ta i det. men när vi var klara så var hon nöjd :)
Hade en jätte trevlig och rolig dag med min syster och mosters lilla små prinsessor!
Sen gick jag till min egna lilla sötnos och sov. hiihi :*


klart lilla Isabell ska vara med lite också.

Någon var visst väldigt glad för pumpan haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0