ett rent rum är ett...någonting rum :)

Typiskt lilla sara att inte orka dra sig ur sängen och missa bussen. Det är så det brukar vara, så istället hela dagan sen ungefär 10 imorse har jag städat mitt rum och min garderob, jag menar kläderna ska ju hänga i garderoben inte ligga på golvet där inne och i mitt rum. Tvättat, damsugit och bytt lakan osv i sängen har jag med gjort . SARA HAR ETT FRÄSCHT RUM IGEN !:) men ska nog erkänna att det där tog på krafterna, att städa i 5,5 timme är inte det roligaste. NU längtar jag efter en dusch och något gott att äta, glömde bort det helt under dagen :D

sen tänkte jag visa min garderob, dåliga bilder dock och den är mycket mysigare i verkligheten. jag har faktiskt gjort den själv. som kanske syns haha!  fast min söta pappa hjälpte mig med att sätta upp hyllorna, :) (det är inte riktigt min grej det där med hyllor)

haha träningskorna <3

Kommentarer
Postat av: Adam

Underbara skor du har<3 va har du för storlek ? haha konstig fråga men sånt intresserar mig XD^^

2010-11-22 @ 20:31:06
URL: http://spjutha.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack du !.

haha ja jag har 37 i skor ;)

2010-11-27 @ 23:51:21
URL: http://taaurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0