seg jag är !

Wow, det var ju ett tag sen , har haft praktik hela veckan på Siemens fastighetsservice :) Det va helt okej faktiskt, jätte trevligt och roligt folk som jobbade med el:) haha fjäskade lite i fredags, med att baka lite "kärleksmum" som det hette enligt dom haha, dock säger jag mockarutor, och det gick hem , men nu va dte ju faktiskt så att dte va min hanledare som tjatade som en galning om fika till fredagen, haha. Och det ser ganska lovande ut för mig med sommarjobb där än så länge iallafall!.

Har nu inkasserat mig en jacka med, inte direkt vinter jacka , men den är varmare än min aandra iallafall :)
den kommer nog en bild på om det blir ngn bra.
Igår var jag hos min kära sötpajj, vi gjorde tacos och bastade. det va himla mysigt måste jag säga. nu kommer jag inte få träffa han på en vecka, (cry cry cry haha)går inte ihopp sig med praktiken jag har nu i veckan :(
Imorgon ska jag ner och gymma med bästa Amanda, sen ska jag hem och förbereda mig inför veckans praktik på KL. med annat ord SOVA!

lite sleten så här dags.

ÅÅÅH , och nu ska jag säga, att jag älskar P!nk, hon har varit min största Idol sen jag va 5 år gammal. I 11 år med andra ord, och jag har blivit helt besatt i hennes nyaste låt, Raise you'r glass. så kanon bra ! Var på hennes två senaste konserter i sverige, en 2006 och en 2009, Im not dead tour och Funhouse tour, och båda va så sjukt bra.


http://www.youtube.com/watch?v=XjVNlG5cZyQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0