det va ju ett tag sen :))))


börjar med en gammal bild på mig och min kära storebror, suddig,ser förjävligt ut och väldigt stökigt rum och vet inte allt vad jag har för byråer och skit som står där, nu är det helt tomt i rummet haha :)

det var ju ett tag sen som sagt, Men det är ju mig vi pratar om, finns ju inte så mycket intressant faktiskt haha,
Men jag var i stan i Lördags med mina två älskade storasystrar, det va trevligt, dock prata dom bara om barn, haha jesus säger jag bara, men det gör mig inget gillar ju barnen :D .  Köpte ett par boots, tänkte slänga in en bild på dom sen någongång, dock är jag helt säker på att alla redan har sett dom från andra bloggare. Senare på kvällen var det fest, det blev nog inte så lyckad för endel , men helt okej för mig. dock var det nog lite värre på natten, men gick hem till sötis och sov, sen dagen där på SÖNDAG med andra ord , var dte ju FARSDAG, jag och min ena syster hade bakat en kladdkaka med massa mörk och ljus choklad i till vår far, SKIT GOD haha och enkelt :)

Gud och snart har jag praktik i två veckor på två olika ställen, måste ringa till företagen och presentera mig och bestämma mötesplats till första dagarna haha, och jag är så sjukt dålig på att ringa, det blir nervöst men det får jag ta tag i imorgon. Men det ska nog bli väldigt kul och intressant, ska ha på Siemens fastigheter och KL industri. så som sagt blir nog kul :)

Massa kramar från lilla mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0