dåligt av mig!

Hej!.... igen. har varit dålig på uppdatering, men jag har inte haft någon dator sen i fredags så har blivit lite svårt. I helgen har jag inte gjort så mycket, min systerdotter Freja Va hos oss till i söndags men jag åkte iväg i lördags. Men det va kul, vi dansade och hoppade runt i flera timmar på lördags efetrmiddagen, haha blev helt slut! Igår så var jag iallafall i stan med saknade Emely, hon har flyttat ifrån mig 20 mil typ :( Så det va jättekul att träffa henne igen, vi fikade, kolla runt på stan och såklart åt på det berömda M som min syster brukar säga haha.

Nu sitter jag och väntar på att sötnos ska komma hem, är ju hungrig. Sov till 12 idag, det va galet skönt.
ÅÅh så måste jag hem och tvätta, GUD VAD TRÅKIGT. Nu ska jag gå och ta mig en macka sålänge :)
PUSS

slänger upp en bild på min outfit (hahaha) sen i lördags tror jag de va. ;) lite suddig bild och så men men :)

Jeans - only(vero moda)
Klänning - H&M
Skjorta - H&M
OCH en närbild på det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0