inte långt kvar nu!

nu är det inte långt kvar till Jul. en vecka, och det längtar jag massor till. Ska åka till min farmor och där är hela släkten på pappas sida och firar jul, ska bli mysigt. har varit borta en hel del ifrån skolan dom sista veckorna, hela den här veckan har jag varit sjuk, fick åka hem ifrån älskling i tisdgas morse för jag blev så himla sjuk, bättre vet jag inte om jag har blivit men ska åka ner och smitta han lite nu över helgen:) haha

På måndag måste jag ta mig in till stan och handla klart julklapparna, känns som allt är väldigt stressigt inför jul, allitd samma sak varje år, men det är inte mycket mer än vanligt egentligen, tror det är man själv som stressar upp en själv och får för sig att det är så hiiimla mycket att göra:)

Iallafall så kom Emma hit igår på egen risk att bli sjuk, haha. vi bakade pepparkakor och gjorde ett varsit pepparkakshus, haha vilka bekymmer vi hade säger jag bara, men det blev hel okej ändå, inte allt för förjävliga peppparkakshus blev det inte, färgglada med andra ord blev om iallafall. Det var trevligt länge sen jag träffa den Pullan :) (haha misstolka det inte)


Ja nu fattas bara lite bommull som snö och tomtar utanför huset, säger bara haha till detta!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:54:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0