hej... igen haha

Heejsan, som vanligt är jag ju himla seg på det här med att blogga, men ska försöka bättre mig, har varit och handlat julklappar i veckan, men dock bara till mina syskonbarn, så har lite kvar :) Och jag har sån J*vla träningsvärk, i torsdags körde jag wii hela dagen med min älskling. boxning, så blev helt slut i armarna, i fredags styrketräna jag med amanda och körde även Zumba på lördagsmorgonen , haha. så jag är helt öm i mina armar.

Imorgon fyller älskling år, så har köpt en lacoste parfym, för 600 ,- men det är han värd och den luktar så himla gott.ska även köpa med mig en tårta på vägen till honom imorgon med, haha jag menar, det måste man ju ha på sin födelsedag, dock äter jag inte tårta men det gör väl bara han gladare, mer till han ;)

när jag va i stan i veckan så hittade jag en galet söt klänning som jag passa på att köpa med mig hem, och beställde även två till när jag kom hem. dom gillar jag skarpt! :)

Nu måste jag springa och leka med min kära systerdotter. en av mina älskade systrar är här med barnen. alltid lika trevligt, även fast jag är väldigt trött idag:)


H&M 300 ,- 

nelly 300 ,-


nelly 500 ,-

ha en kanon dag kram och Puss !

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej =)

Om du vill kan du besöka min blogg och säga vad du tycker om den <3 KrAmSiSaR <3

2010-12-14 @ 15:49:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0