för din skull jessica :)

haha, jessica tycker jag är himla dålig på att uppdatera, och ja... det kan jag väl hålla med om.
så jag slänger väl in ett litet inlägg här då,
Min saknade vän Emely är hemma över lovet och kom hem till mig, vi spelade donkey kong som nördar. kolla på lite klipp och pratade, hade jätte trevligt sen åkte vi till hennes farmor och efter det gick vi på stan en timma ungefär, sen åkte jag till min Älskling, som åker till Bryssel inatt :(( buhuu..

Men just nu längtar jag till nyår som ska tillbringas med några tjejer, inklusive min underabra kusin Jessica.
det ska bli skitkul! :D
Nu ska jag  slänga mig i sängen och vänta in john blund, natti natti :)


saknade emely! haha

och min kära kusin jessica! , vilka bilder säger jag bara haha
gammal gammal, har tyvärr inga nyare.
sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emely

puss saknar dig jättemycket! :( vi får ses nästa lov också :) <3

2011-01-31 @ 13:43:38
Postat av: Anonym

absolut det får vi göra :) men vi ses i helgen hoppas jag om jag mår bättre imorgon :) (är sjuk) haha <3

2011-02-03 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0