Dag 1

Jag heter Sara Eriksson, jag är 16 år, föddes den 17 maj 1994 med andra ord. Jag bor mitt ute i skogen typ, i en liiiiten BY som heter Igelfors. Jag bor med min mamma pappa och min storebror, men varken jag eller min bror är hemma så ofta. Jag spenderar den mesta tiden med min älskling som bor i finspång istället. Jag går mitt första år på Gymnasiumet och jag går på Bergska skola, linje EC, som är Ellinjen. Jag älskar djur, jag tycker dom är helt fantastiska varelser, precis varenda litet kryp till stoora valar gillar jag. även fast man själv är lite smårädd för endel och tycker endel ser lite småäckliga ut, så kan jag ändå inte motstå att tycka om dom. haha Jag är väldigt intresserad av kläder skor smink och sånt ni vet, men jag hatar att gå och shoppa. för jag blir så himla trött. haha Jag älskar musik, men jag menar det gör väl varenda människa? Pink är min största idol, och det har hon varit sen jag var 6 år.  OCH NU SKA JAG ÅKA PÅ BARNKALAS haha bye bye :)


såhär ser jag väl ut, lite sne och stor näsa haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0