då va det dags igen.

Nu är det ju snart jul , som alla vet redan, bara 4 dagar kvar, ja eller 3 nästan bara. Och jag blev äntligen klar med alla julklappar igår, och idag har jag slagit in alla. för lilla mig som inte är sådär jätte snabb så har det tagit sammanlagt 4 timmar att slå in mina paket. haha

Imorgon är sista dagen i skolan, det ska bli så himla skönt, dock börjar jag direkt kl 8, men jag kunde ha haft sovmorgon till 12, men jag har ju varit sjuk en hel del så har en del att göra så jag ligger i den sista dagen haha.

här är mina små klappar som mina kära ska få, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, klart det va med dig! :D as bra va drömmen ihi h6 haha tack :) det tråkiga va att dom blev så jäkla mörka sen så ville inte wille sitta där mer så kunde inte ta några bättre haha :D <3

2010-12-23 @ 15:20:58
URL: http://jeaoussiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0